Kiim. Seljataga üle käte läinud peo öö. Arvasin, et joon ja kustun mingi hetk ära, nii juhtuski, aga enne seda olin mitu tundi sodi, saamata eriti midagi aru. Nüüd on häbitunne, kõike ei mäleta, aga mis oli oli rets. Muidu oleks vist rohkem suva, aga sõprade korraldatud pidu. Mitu asja läks valesti. Liinid seal, kuhu sattus koha omanik peale, sain pahandada. Läksin lava tagant välja, tagasi peole. Kuidagi kohtusin kahe tüdrukuga, mõlemad olid ilusad, blond oli aktiivsem, surus, et ma jooke ostaks. Ütlesin, et me ei kepi, miks ma pean välja tegema. Siiski olin kommis ja andsin järgi, aeg-ajalt ostsin viinashotid. Kui need tehtud, hakkas ta uusi nuiama. Ütlesin uuesti, et me ei kepi ju. Ta vastas, et kust sa tead. Andsin jälle järgi. Mind ei ole väga ära kasutatud, aga see oli üks kordadest ja eks ma lasin seda teha, mulle meeldisid need tüdrukud. Eks ma kujutasin ette rohkemat vist, et selles on midagi erilist, olles nii sodi, mind polnud raske pehmeks rääkida, aga see tüdruk oskas ka õigeid nuppe vajutada, palju muidugi polnud vaja. Hommikul kontojääki vaadates oli seitsekümmend euri kuhugi kadunud. Kohvikusse Peatus. Mis teha. M. pidi mind taltsutama, et ma ei saaks pahandusi teha. Tehes nende tsikkidega shotte, nemad tahtsid neid minult ja mina suhtlesin, ühel hetkel ilmus turva ja ütles, et ma pean ära minema, ahistan naisi. Sittagi ma ei ahistanud. Vahepeal käisid nende tüdrukute sõbrad neid kallistamas, ainus loogiline seletus on, et nad kaebasid turvadele. Mind viidi välja, läksin maja taha ja ronisin üle aia tagasi sisse, lava taha. Sõbrad hoolitsesid, et ma istuks ja hoiaks madalat profiili, ma ise oleks läinud muidugi tagasi tantsupõrandale. Sain aru, et kui on raha, siis saab teatud tüüpi naisi küll, kes ongi raha peal väljas, et neile välja tehtaks. Varem pole selliseid kogemusi väga olnud. Tavaliselt need peod, kus käin, seal pole seda üritatud. Aga jah, see tasuta potentsiaalne seks tundub kõige kallim, peaaegu sada euri ja midagi ei juhtunudki. Eks ma jõin ise ka, olin pehme. Seda pole ammu olnud, tavaliselt hoian piiri ja kulutused ei lähe lakke, kõige hullem polnudki, aga see on midagi uut minu jaoks. Alkohol keeras kõik sassi, lisaks komm, mis võttis piirid maha. Nojah, kui nii, siis nii. Hea, et sain magada S.-i pool, polnud öö läbi üleval. Kui ärkasin olid püksid märjad, jäin veeklaas käes magama ja eks see vajus mingi hetk ümber. Kui trepikojast ratta võtsin oli üks pedaal kõveraks väänatud, jäi vist kellelegi ette. Läksin rattapoest läbi, selliseid vana prantsuse ratta pedaale on raske kui mitte võimatu leida. Mehaanik ütles, et ta ei julge seda tagasi väänata, võib katki minna, peaks metallivenna otsima, kes enne kuumutab ja siis on ehk võimalik. Ehk jälle rattajama, mis teha. Häbitunne sõprade ees, kes pidid minu eest hoolitsema. Väga halb polegi olla, pohmell, õhtul ootavad tantsutunnid, võiks enne magada, unustada ja ärgata, et minna tantsima, naiste embusesse. Eelmisest korrast hakkas käima üks väga ilus tüdruk, on mida oodata.

Maja väriseb, tee-ehitus jätkub. Rahustid aitavad pohmelli üle elada. Võtsin suuremaid koguseid ja tunnen, kuidas vajun ja vajun, pehmemaks ja pehmemaks, tahaks, et üks ilus tüdruk oleks mu kõrval, keppida vist ei jõuaks, aga ameleda võiks küll ja siiski, siseneda märga tussusse, ma ei tea, mis võiks praegu parem olla. Iha kättesaamatu järele.

Õnneks homme juba lõuna-eestisse, tripp jätkub.