Kuumalaine. Tahaks jahutavat konditsioneeri. Õnneks pole liiga hull. Lihtsalt soe ja tegelikult üsna mõnus. Lihtsalt hommikul ärgates on seisund masendav. Kui tuleb meelde, et kuhu ma ärkasin ja kes ma olen. Arvasin, et see on joomisest, aga ei. Pole juba üle kuu aja joonud. Ometi on see hommikune madalseis jäänud. Ilmselt ikkagi töö on see, mis on liiga igav, mis on vastumeelne ja see annab tervele päevale oma värvingu. Eile õhtul käisin üle kuu aja rannas tantsutunnis. See oli meeldiv. Eriti kojusõit, kui õhk oli juba jahedam, päike loojunud, kuid taevas veel värviline. Kuidagi kõhe ja veidi õudne on see olemine. Võib-olla kodus töötamine süvendab seda. Kuidagi olen sattunud auku, kust väljapääsu ei paista. Ilmselt see ikka on olemas. Õhku jääb väheks. Ärevus kasvab.

Jalutuskäik Mustamäel. Ilmselt olen olnud igas hoovis. Ma ei suuda välja mõelda kohta, kus poleks käinud. Järgmisel nädalal algab puhkus. Iga päev on sisustatud. Meditatsioonilaager ja psühholoogia seminar. Üks on Aegnal ja teine Käärikul.