Midagi ei tule. Midagi ei ole. Ainult puntrad. Peavalu, ärevus, kurbus. Vastik näha omaenda kirjutatut. Ei taha, ei taha, ei taha. Kuidas siit edasi minna? Kuidas see pühapäev üle elada? Vastik tundub kõik. Kodus, ümberringi. Talumatu olla. Kuhugi ei taha. Ainult unistus maakodust. Metsamajast merest mitte kaugel. Praegu on selline aeg, mil ei taha midagi teha. Ei süüa, ei riietuda, ei koristada, ei sõpru näha. Iga ettevõtmine on pingutus. Isegi rattaga ei jõua sõita. Kett on maas. Olemine õudne nagu oleks eile peol käinud, aga ei ole ju. Tantsupeol käisin, aga see oli tore, laadis, mitte ei võtnud. Tahan ainult suitsetada. Sees ikka keerab :( Ma ei tea, millest see tuleb. Kas rahustitest? Eilne öö oli eriline, ei võtnud unerohtu. Katsun nüüd ilma hakkama saada. Aga rahusteid tahaks ikka võtta, juba hommikul. Eriti vaba päeva hommikul. Nii tüütu ja hall on see elu. Ei oska hinnata. Neli päeva veel tööl ja siis algab puhkus. Tahaks psühholoogiat edasi õppida. Oleks vast võinud laagrisse minna. Oleks, aga ei viitsi seda J. asja. Võib-olla on hea, aga neljas aasta koolis ei olnud enam huvitav. Kas laager oleks olnud? 1666. lehekülg. Mida see tähendab? Et ma olen päris kaua juba kirjutanud, päris palju. Ja need lehed siin on endale. Endale kirjutatud. Selle eest olen küll tänulik.

Keha on kange, aga liigutada ei viitsi. Või teha joogat? Väljas möllab tuul, kohe peaks sadama hakkama. Tuleb vihmane päev. Või ikkagi minna välja? Iga liigutus on raske. Siis ei tea, kas ületada ennast, veidi survestada või jääda koju? Et töö on ka kodus, siis on raske siin olla. Hakkaski ladistama. Tuul ja vihm. :/ Mida sellest kõigest arvata? Ei tea. Ei olegi midagi arvata.

Eile taksojuht rääkis, kuidas läheb varsti Värska kanti. Oli tunda maainimese ehedust, siirast sõbralikkust. Millegipärast linnas inimesed närtsivad. Muutuvad kinnisemaks. Seetõttu on ka tantsimine nii oluline, pakkudes leevendust. Hakata jooma? See on pühapäevane plaan küll. Juua jooki. Või siis olla puhas? Tahaksin natuke alla võtta, võhma parandada. Joomine ei aita sellele kaasa. Aga alkohol leevendab. Pehmendab. Aitab elada. Masendav väljavaade tundub pühapäeval kodus olla ja koristada. ÖÄK. Olen nii pahuksis endaga. Ei kannata midagi. Siis tuleb ikkagi välja minna. Tuiata kuskil kuni läheb paremaks. Minna ujuma? Väljakutse. Kasta ennast veel merre? Värskendada. Natuke märkan endas vastupanu. Külm ja ebamugav. Ometi midagi on vaja teha. Kuhugi pageda. Ei viitsi sõita Paljassaarde. Ei viitsi midagi. Ometi tahaks olla kusagil mujal. Rattaga oleks muidugi hea. Teen pigem oma võlgu olevad tööd ära. Palju pole vaja. Tunnike. Siis vaatame edasi. Huel on pakis, ootab smuuti tegemist. Hea kerge lõuna.

Kuidas küll kett nii maha jooksis? Ei tea. Aga eks kolmapäeval lähen terapeudi juurde ja ehk saab pildi selgemaks. Seni on nagu on. Tüütu on mu omaenda iba endale. Kus on tänutunne? Ja tegutseda tahtmine? Pole. Pole tahtmist. Kus on mu teosed miljonile? Pole. Mul on vaid mu korter, mis ootab remonti, kuid mul puudub algatusvõime midagi teha. Kõik on nagu on. Kulub, aga peab veel vastu. Kuidagi läbi ime. Mingitpidi. Mina pole seda loonud, see on mulle antud. Aga maksan selle eest iga kuu, seda ei tohi unustada. See võlg vennale on mu kohustus, mida maksan, et siin elada.

Mõtlesin puhkuse ajaks reisile minna, kuid odavaid pileteid ei paista kuskilt. Siis autoga hiiumaale? See tundub jah parim idee siiani. Isalt autot laenata. Või vennalt. Ei jaksa suhelda. Üksi ka ei suuda olla. Kuidas olemine kergemaks muuta? Milles üldse on asi? Mis toimub? Kas ma olen praegu teadvel? Kas ma olen praegu teadvel? Mida ma kuulen? Tuulekohinat. Liiklusmüha taustal. Rehvide läbi libisemist poriloikudest. Tunnen klahve enda sõrmede all. Katkendeid inimkõnest. Aeg vist teed juua. Midagi sooja. Ja siis vaatame edasi. Sammhaaval, proovime siis nii.

Mille eest tänulik olla? Et eile sain tantsima minna. Et jõudsin. Homme jälle. Näiteks casa de bailesse peole. Plaan.

Selline lehekülg. Selline päev. On nagu on.

Mingi üldine ärevus. Nagu kõik võiks kohe kokku kukkuda. Uudiste foon? Või mu enda ebaõnnestumiste foon?

Lugeda, õppida, praktiseerida kohaololu. Mida muud. Teha veel asanaid? See oleks ju ka hea pühapäevane plaan – teha joogat. Venitada. Harjutada kohalolu.

Miks mitte. Ostan ühe tunni. Siis peab tegema ka.