Nägin unes, et ma sattusin mere ääres asuva sinise vana maja juurde. Kui sinna jõudsin, sain aru, et olin seda eelmisel ööl unes näinud, kõik oli samamoodi.

Väiksena oli mul mingi sisemine teadmine, et suurena saan rikkaks. Mitte tööga, vaid kuidagi lihtsalt, raha tuleb kergelt minu juurde suuremas koguses, kui jõuan kulutada. Seda ei ole juhtunud. Aga magus mõte on see endiselt.

Eile oli psühhoteraapia koolitus. Viisin läbi praktika, see ei õnnestunud väga hästi, klient ei soovinud minna protsessi. Mis seal ikka. Ometi tõmbas see käima rea protsesse minus, nagu oleksin ebaõnnestunud. Siiski, see ala meeldib mulle ja ebaõnnestumine ei löö mind rivist välja, tahan ikka uuesti proovida. Ometi olin seejuures natuke tujutu ikka, kõndisin pärast tund aega jala koju.

Uni on korras, see on suurepärane.